עיצוב לחברות הייטק

עיצוב להייטק – מי צריך את זה בכלל?

“בניית המותג” היא המילה האחרונה בתחום השיווק של עיצוב להייטק.
אבל זה לא חדש. האמת היא, הנושא קיים כבר מאז ומעולם, אבל לאחרונה זה מכונה “פרסום ארגוני״. זו אסטרטגית שיווק לצרכן אשר נתגלתה לאחרונה בעולם ההיי-טק.

הדוגמא הטובה ביותר היום למיתוג עיצוב לחברות הייטק היא התכנית “Intel Inside”, שבו החברה מדווחת על הוצאות של למעלה מ -250 מיליון דולרים בשנה לביצוע השיווק. עובדה זו גרמה לכך שכמעט 2 מליארד דולרים מושקעים בפרסום ברחבי העולם1991, מה שהופך את תחום ההיטק לענק, ואחת מתוכניות השיווק המוצלחות ביותר בהיסטוריה של תעשיית האלקטרוניקה.

מנכ”ל אינטל הנשיא אנדי גרוב אומר שזו ההשקעה הכדאית ביותר שנעשתה אי פעם בחברה שלו, וכי ההצלחה של אינטלגורמת לרבות חברות היי-טק אחרות, כמו אורקל, Hewlett-Packard, AMD, S3 וסיסקו לנסות לשחזר את הצלחתה של אינטל ולבנות מיתוג מוכר של החברה שלהם. הם משקיעים מיליוני דולרים כדי לבנות נאמנות למותג, כי, לאורך זמן, הם מבינים שזה מתורגם להגדלת נתח שוק ורווחים גדולים יותר. נאמנות למותג היא קרן קול שבעסקים יכולים לבנות צמיחה מתמשכת ורווחית.

המותג הוא הבידול, בעיקר כשמדובר בעיצוב חברות הייטק

אם רוב המוצרים היי-טק הם סחורות ושווים במחיר וביצועים (שהוא במקרה היום), אזי המותג הופך את הבידול. חברות צרכניות הבינו את זה לפני הרבה זמן.
עיצוב הלוגואים והאייקונים שיופיעו בחומרי השיווק של חברות יהיו נקיים ומדוייקים, ללא “הפרעות” קשות לעיין.

חומרי השיווק צריכים לשדר מסר אחד חזק וברור – שבא לידי ביטוי בעיצוב נקי ואלגנטי בחומרי השיווק השונים של החברה: פולדר מעוצב, קטלוג מוצרים מקצועי ומזמין, ברושורים בעלי מראה אחיד אך מתפתח , בקיצור – מיתוג.
חברות היי-טק רבים התקשו להכיר בחשיבותו של שיווק, אך הם עכשיו הופכים להיות יותר פתוחים לתוכניות בניית מותג בגלל מיזוג טכנולוגיה שגדלה ותחרות גלובלית עזה. יש שינוי היום בהיי-טק משיווק המוצר לשיווק מותג, כי יתרונות תחרותיים ייעלמו (בניגוד למותג חזק), בניית מותג הופכת להיות הכרח ולא מותרות. אז הצורך להבדיל חברות מבין המתחרים גדל במהירות.

בניית מותג היא לא קלה, כי:

    • לכל אחד יש טכנולוגיה דומה ומוצרים
    • קהלי יעד, ערוצים ואמצעי תקשורת הם מורכבים יותר ויותר
    • התקשורת בשיווק היא מדיום יקר, במיוחד טלוויזיה
    • מודעות מוצרים הן עמוסות יותר ויותר
    • האם חברות הייטק קטנות ובינוניות יכולות לבנות עצמן כמותג?

התשובה היא כן, אבל זה לוקח זמן, 18 עד 24 חודשים, ומחויבות אמיתיות, לטווח ארוך מההנהלה בכירה. המפתח הוא לפתח תכנית תקשורת השיווקית משולבת המותאמים לפלחי שוק ספציפיים, ביחד עם חומרי שיווק מדוייקים ממותגים הכוללים עיצוב לחברות הייטק. פשוט צריך “לירות” לשווקי נישה בלבד, ולדבוק בזה.

אנו בסטודיו ארטיסטיק עושים מחקר שוב על מנת להבין את הלקוחות שלך, השווקים שלך, נקודות החוזק והחולשה שלך, המתחרים שלך, ערוצי ההפצה שלך, רמת המודעות שלך ותפיסות הנוכחיות.
לאחר ניתוח הנתונים, יש צורך לפתח אסטרטגיה שיווקית ולמקם את החברה שלך בהתבסס על מחקר השוק. חברות רבות מוסיפות taglines לתכנית המיתוג.
לאחר השלמת אסטרטגית מיתוג ומיצוב, אנו נפתח עבורך זהות תאגידית חדשה ותכנית תקשורת שיווקית כוללת המותאמת בדיוק לעיצוב חברות הייטק. התהליך הכולל יכול לקחת 2-4 חודשים. זוהי הזדמנות פז למנהל מרקום להוכיח את יכולותיו, כי הרי לאף אחד אחר אין בחברה את הניסיון וידע כדי לתאם פרסום, יחסי ציבור ותקשורת דיסציפלינות אחרות באופן מסונכרן.

כברת דרך ארוכה היא המפתח

אנו בסטודיו ארטיסטיק מחוייבים לשמר את ערכי המותג לאורך זמן ולמצוא את הנירות שתעבוד בשבילך לאורך זמן רב.
תכנית “להתחיל ולהפסיק” לא עובדת אצלנו ואנו מאמינים שזה בזבוז של זמן וכסף עבור חברות הייטק. יצירת תכנית מיתוג כוללת יותר מאשר פרסום בשורת הקרדיטים.
אנו נעצב עבורך חומרים עבור התקשורת השיווקית עפ”י תכנית כוללת משולבת עם כל מה שיכול לקדם את החברה, לרבות פרסום, עיצוב לוגו, דיוור ישיר, חוברות, מצגות מעוצבות, אתרים, דפי נתונים,דפי מידע ועוד.
אנו נעשה כל מה שצריך כדי שתקבל את אותו “מראה ותחושה” שיקרין את האישיות של החברה שלך.

רומא לא נבנתה בשנה

יותר מדי חברות היי-טק מבחינות בהוצאות שיווק וחותכות ישר את הטיפול בכיוון השיווקי ו אם הם רואים שהמכירות נחלשות.
מנכ”לים מצפים לתוצאות מיידיות ו”הורגים” את התוכניות לאחר חודשים ספורים אם הם לא מקבלים אותן. זה לא מציאותי. בניית מותג היא תהליך ארוך טווח שצריך מינימום של 18 עד 24 חודשים כדי למדוד ולהראות תוצאות.

הסיבה לאריכות הימים של חברות בייטק היא המנכ”ל והנשיא, וגם המרקום. הם מניעים את תהליך השיווק ומסרבים לשנות את מה שעובד. זו הסיבה שזה הכרחי כי הנשיא / המנכ”ל יקבלו את תכנית המיתוג מההתחלה. אם לא, הסיכויים להצלחה לטווח ארוכה הם קלושים.
לעתים קרובות מדי, חברות “משנות כיוון עיצובי כיוון בכל פעם שמנהל תקשורת שיווקית או שיווק חדש מגיע כל תוכניות השיווק שעבדו עד כה נעלמות.
החברות המצליחות ביותר הן החברות שמכירות בכך שמיתוג הוא תהליך ארוך טווח,ועיצוב חומרי השיווק הוא ההשקעה הטובה ביותר של החברה.

יש לכם שאלה? מוזמנים ליצור קשר

אולי יעניין אותך גם...

עיצוב מצגת Power Point לסטארטאפ

מבנה פרופיל חברה

פרופיל חברה: חשיפת הסיפור והחזון יצירת פרופיל חברה משכנע כרוכה בתוכן מהודק ועיצוב אסטרטגי, במטרה לרתק וליידע את הקהל ביעילות

קרא עוד »
עיצוב פרופיל חברה

עיצוב פרופיל חברה

מדוע חשוב להכין פרופיל חברה ממותג ומעוצב? בעולם העיסקי של ימינו, פרופיל חברה ממותג ומעוצב הוא יותר מפורמליות; מדובר בנכס אסטרטגי

קרא עוד »

סוגי לוגואים

לוגו הוא מרכיב חיוני אם לא החיוני ביותר,  בזהות המותג. זהו ייצוג חזותי של ערכי החברה, התרבות והשליחות שלה. סוגים

קרא עוד »

תחומי ההתמחות שלנו

מיתוג עסקים קטנים ובינוניים

עיצוב גרפי לבנק וחברת השקעות: עיצוב קטלוגים וחוברות לחומרי השיווק הדיגיטלי והמודפס, עיצוב ברושורים, עיצוב פולדרים, עיצוב דו״חות שנתיים, עיצוב מצגות ועוד.

עיצוב גרפי לחברות מתחום הנדל״ן: עיצוב לוגו, עיצוב קטלוגים וחוברות לחומרי השיווק הדיגיטלי והמודפס, עיצוב ברושורים, עיצוב פולדרים, עיצוב פולדר ודפי מוצר, עיצוב מצגות

עיצוב לוגו למכונים רפואיים (למשל קר שירותי רפואה), עיצוב גרפי לחומרי השיווק: עיצוב קטלוגים וחוברות לעסקים וחברות, עיצוב מצגות עיסקיות, עיצוב אתרים, עיצוב עמודי נחיתה, עיצוב מצגות עיסקיות.

עיצוב גרפי למתנ״ס, חוגים ומוסדות חינוך

עיצוב גרפיומיתוג למכללות, אוניברסיטאות ובתי ספר – עיצוב חוברות הרשמה, עיצוב מודעות, עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות, עיצוב ברושורים ושילוט חוצות.
מיתוג ועיצוב ברושורים למתנ״סים וחוגים.

פיתוח ובניית אתרים

עיצוב גרפי לאתרים, עיצוב אתרים רספונסיביים, עיצוב עמודי נחיתה, עיצוב באנרים, עיצוב אפליקציות, עיצוב מערכות.

עיצוב לוגו למכונים רפואיים (למשל קר שירותי רפואה), עיצוב גרפי לחומרי השיווק: עיצוב קטלוגים וחוברות לעסקים וחברות, עיצוב מצגות עיסקיות, עיצוב אתרים, עיצוב עמודי נחיתה, עיצוב מצגות עיסקיות.

עיצוב גרפי ומיתוג לקונדיטוריות, מאפיות ומסעדות – עיצוב חוברת מתכונים, עיצוב מודעות, עיצוב פוסטים לרשתות חברתיות, עיצוב ברושורים ושילוט חוצות, עיצוב אריזות ועיצוב לוגו ושפה גרפית.

מיתוג עורכי דין

עיצוב גרפי לאתרים, עיצוב אתרים רספונסיביים, עיצוב עמודי נחיתה, עיצוב באנרים, עיצוב אפליקציות, עיצוב מערכות.

איזה כיף!

עשיתם עוד צעד לעבר עסק זורח!

מבטיחים לחזור אליכם בהקדם

אנחנו כאן לכל שאלה ובקשה

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!