היום יותר מתמיד

מיתוג ועיצוב שפה גרפית הם מרכיבים הכרחיים להצלחתם של מתווכים וחברות נדל״ן

מיתוג ושפה גרפית מושכת גרפי הם דרך מצוינת לעשות זאת לבלוט ובשורה התחתונה:
יגרום ללקוחות המדוייקים להגיע אלייך בקלות ובמהירות.

מיתוג ועיצוב גרפי עוזר למתווכים וחברות נדלן במספר דרכים

מעוניינים בהצעת מחיר עבור חבילת מיתוג לתחום הנדל״ן?

מלאו את הפרטים וקבלו הצעה למייל

למה לשים לב בנושא מיתוג גרפי למתווכי נדל”ן?

שפה גרפית ומיתוג גרפי למתווכני נדל”ן מתייחסים לנושאים הבאים:

  • עיצוב לוגו ייחודי
    הלוגו הוא הבסיס לעסק מצליח ובולט גם כשמדובר בעיצוב לוגו לחברת נדל״ן, הוא החלק החשוב ביותר במיתוג גרפי.
    הלוגו צריך להיות, נעים ובולט לעין.
  • טיפוגרפיה
    הטיפוגרפיה (פונטים וסידור הטקסט) שאתה בוחר לעסק שלך צריכה להיות קריאה ונעימה לעין.
  • תמונות
    התמונות שנבחר לעסק מתחום הנדל״ן  צריכות להיות איכותיות ומשקפות את העסק ותחום ההתמחות כפי שמקובל בעיצוב חזותי לתחום הנדל״ן.
  • צבעים

    צבעים הם כלי רב עוצמה שיכולים להשפיע על רגשותינו והתודעה שלנו. בעולם הנדל”ן, צבעים יכולים לשמש כדי ליצור אווירה של אמינות, יוקרה או פשטות. 

ציבעוניות שמתאימה למיתוג חברות נדל״ן

  • כחול
    כחול הוא צבע של אמינות, יוקרה ויציבות. הוא צבע פופולרי למיתוג עסקים בתחום הנדל”ן, מכיוון שהוא יכול לשדר ללקוחות שהעסק רציני ומקצועי.
  • ירוק
    ירוק הוא צבע של טבע, צמיחה ושגשוג. הוא צבע פופולרי למיתוג עסקים בתחום הנדל”ן, מכיוון שהוא יכול לשדר ללקוחות שהעסק מציע נכסים איכותיים שיענקו להם תחושת שלווה ושלווה.
  • חום
    חום הוא צבע של ביטחון, אמינות וחום. הוא צבע פופולרי למיתוג עסקים בתחום הנדל”ן, מכיוון שהוא יכול לשדר ללקוחות שהעסק הוא מקום בטוח שבו הם יכולים להשקיע את כספם.
  • לבן
    לבן הוא צבע של פשטות, ניקיון וטוהר. הוא צבע פופולרי למיתוג עסקים בתחום הנדל”ן, מכיוון שהוא יכול לשדר ללקוחות שהעסק קל להתמצא בו והנכסים שלו נקיים ומטופחים.
  • שחור
    שחור הוא צבע של יוקרה, אלגנטיות וכוח. הוא צבע פופולרי למיתוג עסקים בתחום הנדל”ן, מכיוון שהוא יכול לשדר ללקוחות שהעסק מציע נכסים יוקרתיים ומסוג גבוה.


חשוב לציין שבחירת הצבעים למיתוג עסק בתחום הנדל”ן היא אינדיבידואלית, ויש להתחשב בגורמים רבים כגון סוג העסק, קהל היעד והתקציב. עם זאת, הצבעים המומלצים לעיל הם כלל טוב למתחילים, ויכולים לעזור ליצור מיתוג חזק ומושך שימשוך לקוחות חדשים.