מיתוג שפה גרפית ועיצוב לוגו

אנו יודעים שעיצוב לוגו יוקרתי זוהי אחת מאבני היסוד בבניית תשתית שיווקית של כל עסק הנמצא בתחילת דרכו,
ונשמח ללוות אותך במשימה זו. 
לכל אדם יש שם ולכל עסק יש לוגו. לוגו זהו הסמל המסחרי המזוהה עם העסק, קובע את זהותו ומדבר את שפת המותג.
אנו דואגים שהלוגואים שאנו מעצבים יעוררו אסוציאציות, יצרו תחושות, ויעביר את הערכים והמסרים השיווקיים של המוצר והעסק.
בארטיסטיק מעצבים לוגו קליט, ייחודי וכזה שקל לזכור אותו – כל זאת על מנת שהלוגו יעשה את עבודתו נאמנה.

אנו יודעים שעיצוב לוגו יוקרתי זוהי אחת מאבני היסוד בבניית תשתית שיווקית של כל עסק הנמצא בתחילת דרכו, ונשמח ללוות אותך במשימה זו. לכל אדם יש שם ולכל עסק יש לוגו. לוגו זהו הסמל המסחרי המזוהה עם העסק, קובע את זהותו ומדבר את שפת המותג.
אנו דואגים שהלוגואים שאנו מעצבים יעוררו אסוציאציות, יצרו תחושות, ויעביר את הערכים והמסרים השיווקיים של המוצר והעסק.
אנו יוצרים לוגו קליט, ייחודי וכזה שקל לזכור אותו – כל זאת על מנת שהלוגו יעשה את עבודתו נאמנה.

עיצוב לוגו יוקרתי ומוצלח – סוף מעשה במחשבה תחילה

לוגו טוב הוא לא עוד סמל מרהיב ואסטטי, אלא סמל שמצליח להעביר בצורה גרפית את אישיות המותג ולעורר קונוטציה מדויקת המתחברת בתיאום מושלם למסריו השיווקיים.
הלוגו מלווה את העסק לכל דרכו המקצועית ומחזק את תביעת האצבע שלו בשוק המתחרים: הלוגו מופיע על המצגות העיסקיות, באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה של העסק, בפולדר והברושורים שלו, כמדבקה על הרכב ואפילו בשילוט – וזו הסיבה מדוע עסק חכם לא יפקיד את משימה כמו עיצוב לוגו יוקרתי בידי גרפיקאי חובבן אלא יפנה לאיש מקצוע עם הבנה עמוקה בעיצוב, מיתוג עסקי ושיווק.
יצירת לוגו איכותי ואפקטיבי מצריך בראש ובראשונה מחשבה ותכנון.
 כחלק מתהליך העיצוב הגרפי והמיתוג אנחנו בסטודיו ארטיסטיק ממפים את ערכי המותג, מזהים את אופיו ומוודאים שהם באים לידי ביטוי בלוגו – בצורה, בגודל, בקומפוזיציה, בצבעוניות וכו’. המטרה שלנו היא להעביר מסר ממוקד באופן ויזואלי, אתגר למקצוענים בלב

סוד הקסם שבפרטים הקטנים

על מנת שלוגו ישרת את העסק נאמנה לאורך כל הדרך, חשוב שיהיה נוח וקל להשתמש בו. אנו מוודאים שהלוגו ברור, נראה טוב בכל גודל וגם בצבעי שחור ולבן. אנו גם בודקים האם הוא דומיננטי מדיי או נחבא אל הכלים.

לוגו מקצועי  אינו אמור לגרות את העין יתר על המידה, אלא להשתלב בהרמוניה על גבי הרקע – ואנו מחוייבים לכך!

ישנם 3 סוגי לוגו:

  1. סמל בלבד (כדוגמת המותג orange)

  2. שם החברה כלוגו (לדוגמא Disney)

  3. והשילוב של השניים (BMW).

לסיכום

מעל לכל יש לזכור, כי עיצוב לוגו הוא חלק בלתי נפרד מתהליך מיתוג עסקי, וכפי שאסטרטגיה עסקית מתמקדת בבידול, מיצוב ומיתוג כך גם הלוגו. הוא חייב להיות ייחודי ומבדל, מוכרח להיות חלק בלתי נפרד משפת המותג ולשדר ערכים המזוהים עם ה- DNA  העסקי.
סטודיו ארטיסטיק, בעל ניסיון וותק רב שנים במיתוג עסקים וחברות שצמחו והתפתחו בעזרת העיצוב המקצועי והממוקד של חומרי השיווק שיצרנו עבורם.

קבלו החלטה מושכלת באשר לאופי הלוגו בהתאם לתחום הפעילות העסקי וערכי המותג.

מעוניינים בעיצוב לוגו יוקרתי וייחודי שאין שני לו? אמנם הצבנו רף גבוה אך אנו מתחייבים לעמוד בו במלוא מובן המילה:)

איזה כיף!

עשיתם עוד צעד לעבר עסק זורח!

מבטיחים לחזור אליכם בהקדם

אנחנו כאן לכל שאלה ובקשה

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!