עיצוב רשתות חברתיות

 

 

11 מיליון אנשים משתמשים בפייסבוק כל 18 דקות …

7,246 משתמשים חדשים מתווספים למדיה החברתית בערך כל 15 דקות
ו – 936,000 משתמשים פעילים מתחברים לאתר על בסיס יומי.

 

האם עובדות אלה בפייסבוק גורמים לך לתהות?

“אני מפסיד?”

גם עסקים גדולים בהדרגה מרחיקים עצמם מן הצורות המסורתיות של הפרסום ונלחמים עבור לקוחות חדשים באתרי מדיה חברתית.

על פי מחקר שנערך לאחרונה 75% מאוכלוסיית העולם נמצאת במדיה החברתית, ושאר 25% מהאוכלוסייה הם סקרנים ונרגשים להיות בה.

זה קל יותר, מהיר וזול יותר להקים דף פייסבוק עם תוכן דינמי לעומת דרכים מסורתיות יקרות יותר של קידום המותג שלך.

דף הפייסבוק שלך הוא תוספת או האתר הראשי שלך.

הוא מציג את הפילוסופיה העסקית שלך. דף מעוצב היטב הוא לא רק על איך זה נראה – אלא גם איך זה מתנהג. בשוק תחרותי, עיצוב מושלם הוא משהו שעוזר לך להתבלט.

עבוד באמצעות 5 השלבים הבאים כדי לבנות דף פייסבוק ולמלא אותו עם ‘אוהדים’, ‘״לייקים״ .

שלב 1: ״מסמר״ את תמונת השער שלך
נקודת המוקד לכל עסק בפייסבוק היא תמונת השער שלו. זה לא רק משפר את הערך החזותי של העסק, אלא גם מפתה אוהדים וחסידיו, להגדיל את הערך המותג.

תמונות כיסוי (תמונת Cover) הן הדבר הראשון שמקבלים תשומת לב על ידי משתמשים בכל פעם שהם מבקרים בדף החברה. עם זאת, יצירת ובחירת תמונת שער שלא רק תופס את תשומת הלב של המשתמשים, אלא גם מהדהד את הערך המותג יכול לפעמים להיות מייגעת.

לפני שנדון בהיבט היצירתי של עידן הפייסבוק שלך, נסקור תחילה כמה הנחיות ומדיניות שנקבעו על ידי Facebook לקבלת תמונות כיסוי.

  • אל תכלול מונחים כלליים או תווים מיוחדים. דוגמה: באר, # @ $ $%
  • אל תכלול תיאורים מיותרים או זכאים מיותרים.
  • האם לא יעלה על הטקסט שלך יותר מ 20% של התמונה.
  • אל תטעה את העוקבים שלך על ידי תוכן שגוי או מטעה.
  • מימד עיצוב דף פייסבוק
  • כפי שמוצג בתמונה, הממדים של תמונות הכיסוי ותמונות הפרופיל חייבות להיות במידות המדוייקות שמתעדכנות בפייסבוק . תמונות כריכה תופסות כמעט רבע מהמסך ברוב שולחנות העבודה, לכן מומלץ להשתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה.

עכשיו, בואו נדבר על האסתטיקה של תמונת השער.

הנה שלוש נקודות עליך לשקול כמו ‘הבשורה של פייסבוק תמונות כיסוי’.

  1. מיקוד נכון על המיקוד השמאלי – מאחר שתמונת הפרופיל שלך נמצאת בצד שמאל, נסה לשמור על לחצני הטקסט או הקריאה לפעולה בפינה הימנית של תמונת השער של Facebook.
  2. סנכרן תמונת שער עם תמונת פרופיל – בתמונה למעלה, אתה מבחין בחפיפה מלבנית של תמונת פרופיל עם תמונת שער. מצא דרכים יצירתיות לעיצוב תמונת שער שמתקשרת היטב עם תמונת פרופיל זו.
  3. הצמד פוסט מתחת לתמונת השער – אל תעלים את הרלוונטיות של התוכן. נסה להצמיד את ההודעה החשובה ביותר בדיוק מתחת לתמונת השער כדי להפוך אותה ליותר רלוונטית ומעניינת.

שלב 2: התאמה אישית של הכרטיסיות שלך
העיצוב החדש של פייסבוק מציב תמונות, אהבות ויישומים מתחת לתמונת השער שלך. הנקודה הראשונה בפריסה זו שמורה לתמונות, ואילו 11 האחרות ניתנות לכוונון דרך לוח הניהול.

אז יש לך סך של 12 כרטיסיות מותאמות אישית לרשותכם.

השתמש בהזדמנות זו כדי להדגיש את הצעת המכירה הייחודית שלך באמצעות הכרטיסיות.

לדוגמה, אם יש לך יותר ‘אהבתי’, הצג אותם תחילה ואם אינך בטוויטר או שיש לך פחות עוקבים בטוויטר, שמור על הכרטיסייה הזו ברשימה.

שלב 3: הצמד, כוכב או הסתר


פייסבוק מסך עיצוב מסך 3Hovering את העכבר על ציר הזמן ערכי מציג תפריט נפתח שבו אתה מקבל אפשרות להצמיד פוסט מסוים. התכונה ‘הצמדה’ עוזרת לך להציג את הפוסט המיועד שלך או את התוכן מעל כל שאר פוסטי הזמן. בנוסף, תוכל גם להדגיש את הפוסט שאתה אוהב על ידי הוספת כוכב. מגבלת הזמן כדי לשמור על הודעה מוצמד הוא כ -7 ימים.

מחקר שפורסם לאחרונה על ידי Designhill, מגלה כי פוסטים בפייסבוק עם פחות מ 80 תווים מקבלים עד 60% יותר מעורבות, אז זה הגיוני “סיכה” או “כוכב” הודעות כי הם תמציתיים אך מעניינים.

שלב 4: עקוב אחר הפעילות שלך

השתמש ב- Facebook Insights כדי לעקוב אחר הפעילות בדף שלך. מעקב אחר תנועה וניתוח טווח ההגעה ומספר ההתאמות יעזור לך לבחור את הפוסטים העתידיים שלך בזהירות רבה יותר. מלבד Facebook Insights, עסקים יכולים גם ליצור ‘מודעות חדשות’, להגדיר ‘קהל צופים’, להוסיף יכולות פרסום ‘מועדפות’ ו’עדכון ‘.

תחשיב עצמת כמלך של החיים הדיגיטליים. לשמור את הקהל של הקולוסאום של פייסבוק שלך עסוק ולשלוט בהם – לעסוק בהם – לטפח אותם על ידי מתן גלדיאטורים של ההודעות שלך להילחם אחד עם השני עבור יותר ״לייקים״.

שלב 5: אינטראקציה עם הודעות
רוב האנשים לא לוקחים את הזמן כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם על מדיה חברתית.

זו הסיבה המדויקת שאתה צריך להיות באינטראקציה עם הלקוחות שלנו כאשר הם עסוקים גלישה התוכן של דף הפייסבוק שלך. זה מגדיל את הערך המותג ומבסס תחושה של אמון עם הלקוחות שלך.כמו מנהל דף פייסבוק, אתה צריך לשלוח הודעות מותאמות אישית לקהל היעד שלך.
אתה יכול להשתמש בתכונה זו כחלק משירות לקוחות מקוון, או בזמנים שבהם אתה צריך לדון משהו עם הקהל שלך על הרעיון האישי יותר. הרעיון הוא שיחות רבות ככל האפשר עם הלקוחות שלך.
כששיר שכותרתו “כל סירנה הוא סימפוניה” של קולדפליי מביא את האידיאולוגיה, כל שאילתה שהועלתה בדף הפייסבוק שלך תעזור לך להתחבר בצורה יעילה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

עיצוב לוגו יוקרתי ומוצלח – סוף מעשה במחשבה תחילה

לוגו טוב הוא לא עוד סמל מרהיב ואסטטי, אלא סמל שמצליח להעביר בצורה גרפית את אישיות המותג ולעורר קונוטציה מדויקת המתחברת בתיאום מושלם למסריו השיווקיים.
הלוגו מלווה את העסק לכל דרכו המקצועית ומחזק את תביעת האצבע שלו בשוק המתחרים: הלוגו מופיע על המצגות העיסקיות, באתר האינטרנט ובעמודי נחיתה של העסק, בפולדר והברושורים שלו, כמדבקה על הרכב ואפילו בשילוט – וזו הסיבה מדוע עסק חכם לא יפקיד את משימה כמו עיצוב לוגו יוקרתי בידי גרפיקאי חובבן אלא יפנה לאיש מקצוע עם הבנה עמוקה בעיצוב, מיתוג עסקי ושיווק.
יצירת לוגו איכותי ואפקטיבי מצריך בראש ובראשונה מחשבה ותכנון.
 כחלק מתהליך העיצוב הגרפי והמיתוג אנחנו בסטודיו ארטיסטיק ממפים את ערכי המותג, מזהים את אופיו ומוודאים שהם באים לידי ביטוי בלוגו – בצורה, בגודל, בקומפוזיציה, בצבעוניות וכו’. המטרה שלנו היא להעביר מסר ממוקד באופן ויזואלי, אתגר למקצוענים בלב

איזה כיף!

עשיתם עוד צעד לעבר עסק זורח!

מבטיחים לחזור אליכם בהקדם

אנחנו כאן לכל שאלה ובקשה

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!